Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



1 Julai
30 June 2012 | 8:47 PM | 0 comments



Hari ni 1 Julai . Birthday Muhd Fadzuan b Mustapha :') Honest lah yang aku rindu hg sangatsangat. Hg cinta pertama aku dan cinta monyet pertama aku. Asal nye kte kawan biase je, then time darjah 4. Tah macam mana kte boleh couple. *awal kan aku bercinta?* Maybe sebab time darjah 3 abg aku n kengkawan aku dok mcm kenakan aku ngan hg la en. Tapi mase tu kan budak-budak, so takde lah prasaan pape sgt. Lepas tu clash -.- then still message. Sampai lah darjah 5 pertengahan tahun. Ingat lagi, kiteorg dok main-main baling kertas yang dah direnyukkan. Dalam kertas tu lah nak tulis pape. Hewhew, time tu tak bertegur, dok baling surat lagu tu ja. Hg dok depan, aku dok blkg dgn Nabihah. Blkg aku ngan Nabihah , Ali and Idris. Tak bertegur sampai darjah 6. Suatu hari tu, cikgu rombak tempat duduk. Aku kena dudk ngan Syukri. Time tu aku still pendam perasaan kat hg. Aku duduk jauh gila ngan Syukri. Sebelum rombak tu Syukri duk sbelah hg. Mula-mula aku ingat cikgu sruh hg yg duk sbelah aku , rupanya tak. Kecewa. Haha. Then , 30 Jun 2009 iaitu sehari sebelum birthday hg, kite couple balek. Time ni kite dah serius sikit sebab duadua dah matang lah kiranya kan. Aku ingat lagi time ada kelas tambahan, tak kira lah malam ke siang en. Hg atau aku mesti tanya nak pakai baju warna apa. Time kelas tambahan baju kite mesti sama :') 
Zaman sekolah rendah pun berlalu. Dah masuk sekolah menengah, kite still couple message call bagai. Kita\e tak pernah gaduh langsung sampai lah satu hari tu, hg ttbe minta clash ngan aku. Aku lupa hg bagi alasan apa, tapi maybe hg kata hg tak tau aku kat skolah sini macam mana. Date tu pun aku ingat, 1 Februari 2010. Kalau aku still satu skolah ngan hg maybe kite still couple. Kalau hg percaya aku mesti kite still couple. Aku ingat, boleh lah sampai setahun, tapi :') Aku pun akur je lah dgn kputusan hg. 
Lama hg menghilang. Aku tanya kengkawan pun dorang kata tak tau. Dorang tak rapat ngan hg. Sedih weh. Tup tup hari tu tetiba ada org tanya yg aku nie ex hg ke. Aku cakap je lah ye. Rupanya dea awek baru hg :') Tak boleh nak sedih la pun kan sebab aku pun dah ada yg lain. Aku add facebook hg, hg block aku. Sedih bak hg. Hari-hari tgok gmbr hg yg hg bagi time baru habes paper UPSR tu. :') Tadi sekolah kita sukan. Aku ingat boleh lah aku jumpa hg. Tak boleh jumpa pun, tengok dari jauh pun jadilah tapii hg tk dtg. Bpak hg org kuat kat skolah tu sbb bpak hg Ketua Kampung kat situ, bila nampak bpak hg ja mesti teringat kt hg weh. Tercari-cari aku. Sumpah rindu hg gila Wan. Nama yg kau bagi kat aku pun aku still pakai sampai skrg iaitu "Pi" :')

I miss you , Muhd Fadzuan b Mustapha. Pi rindu Fad :')

Labels: ,